مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی :

مقاله رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در طب جانباز از صفحه ۴۹ تا ۵۴ منتشر شده است.
نام: رضایت از خدمات در جانبازان با قطع هر دو اندام تحتانی
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جانباز
مقاله قطع اندام تحتانی
مقاله خدمات
مقاله سلامت
مقاله رضایت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: این پژوهش به بررسی میزان رضایت جانبازان از خدمات بهداشتی درمانی و رفاهی ارایه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
مواد و روش ‌ها: در این مطالعه توصیفی ۳۳۵ جانباز با قطع هر دو اندام تحتانی مورد بررسی قرار گرفتند. علاوه بر اطلاعات دموگرافیک، خدمات ارایه ‌شده شامل بهداشت و درمان، بازتوانی، تسهیلات مسکن، خدمات تفریحی و ورزشی و تسهیلات آموزشی و میزان رضایت جانبازان از این خدمات بوسیله پرسشنامه جمع ‌آوری شد.
یافته‌ ها: میانگین سنی جانبازان ۴۲۱ با انحراف معیار ۳۶ سال بود. اکثر جانبازان مورد مطالعه مرد و متاهل بودند. شایع‌ ترین سطح قطع عضو در جانبازان مورد مطالعه %۳۷۶ (۱۳۳ نفر) قطع هر دو اندام تحتانی از زیر زانو بود. جانبازان از اکثر خدمات ارایه ‌شده به جز تسهیلات آموزشی استفاده کرده ‌بودند. حدود یک سوم جانبازان %۲۶۶ (۸۶ نفر) از خدمات و تسهیلات آموزشی استفاده کرده‌ بودند. از بین خدمات ارایه ‌شده به جانبازان بیشترین رضایت مربوط به تسهیلات آموزشی و خدمات توانبخشی و کمترین رضایت مربوط به خدمات تفریحی – ورزشی و خدمات بهداشتی – درمان بود. مهمترین مشکلات جانبازان جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی شامل شلوغی مراکز درمانی و معطلی زیاد جهت ملاقات پزشک %۷۲ (۲۴۱ نفر)، و در برخی از شهرها کمبود پزشک متخصص %۲۳۲ (۷۸ نفر) بود.
نتیجه ‌گیری: رفع مشکلات مربوط به ارایه خدمات از جمله ارتقا سطح خدمات تفریحی، ورزشی و دسترسی بهتر به خدمات بهداشتی – درمانی می‌ تواند موجب افزایش سطح رضایت جانبازان از خدمات شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.