مقاله زبان رسانه هـا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله زبان رسانه هـا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله زبان رسانه هـا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زبان رسانه هـا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله زبان رسانه هـا :

مقاله زبان رسانه هـا که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۲ در پیک نور- علوم انسانی از صفحه ۳ تا ۱۰ منتشر شده است.
نام: زبان رسانه هـا
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله زبان
مقاله رسانه ها
مقاله ژورنالیسم
مقاله زبان ژورنالیستی
مقاله صدا و سیما
مقاله فارسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاله «زبان رسانه ها» درصدد تبیین ویژگیهای زبان رسانه ای به طور عام است. این زبان همان «زبان ژورنالیستی» است که در نگارش انواع نوشته های مطبوعاتی به کار می رود. از جمله این خصوصیات، به روز بودن و عام المنفعه بودن، نزدیکی به زبان محاوره، پویایی و تنوع، حلاوت آزادگی و خلاقیت، ایجاز، عفت زبانی، دوری از ابتذال و پیراسته بودن از اطلاعات نادرست شایان ذکر است. مصداق مهم و بارزِ رسانه ها صداوسیماست که اغلب برنامه های آن به زبان فارسی ارایه می شود. در ادامه مقاله، لغزشها و انحرافهای زبانیِ صداوسیما و راهکارهای اصلاح آن و لزوم ارج نهادن به زبان فارسی از طریقِ دانستن و علم به آن و هماهنگی درست آن با زبان رسانه ای مطرح شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.