مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی :

مقاله بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۶ در پیک نور- علوم انسانی از صفحه ۲۶ تا ۴۰ منتشر شده است.
نام: بررسی میزان و علل گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله گرایش به رسانه های گروهی
مقاله دانشگاه محقق اردبیلی
مقاله رسانه های مکتوب
مقاله رسانه های غیرمکتوب

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی این تحقیق دستیابی بر نگرش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و آگاهی بر اندازه گرایش آنها به رسانه های گروهی خارجی بوده است. آیا میزان گرایش دانشجویان به رسانه های گروهی داخلی و خارجی و دسترسی آنها به این رسانه ها با متغیرهایی چون سن، جنس، دانشگاه محل تحصیل، وضعیت تاهل، محل سکونت، رشته تحصیلی، ترم تحصیلی، بومی بودن، شغل و تحصیلات والدین، رضایت از خانواده و سابقه مشروط شدن آنها در دوره تحصیل ارتباط دارد یا نه؟ برای پاسخ به این سوالات ۶۰۰ نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاههای محقق اردبیلی (۳۰۰ نفر) و آزاد اسلامی، واحد اردبیل (۳۰۰ نفر)، به صورت تصادفی انتخاب شدند و با ابزار پرسشنامه به جمع آوری اطلاعات اقدام شد. نتایج نشان می دهد که از میان رسانه های گروهی غیرمکتوب تلویزیون بیشترین جاذبه را برای دانشجویان دارد و روزنامه از رسانه های مکتوبی است که دانشجویان علاقه زیادی به آن دارند. علاقه به ماهواره در ۲۲۸ درصد دانشجویان مشاهده می شود. اما تنها ۴۷ درصد دانشجویان به آن دسترسی دارند. انگیزه کسب اخبار و شنیدن موسیقی در گرایش دانشجویان به استفاده از رادیوهای خارجی بالاترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. همچنین، از میان برنامه های رادیوی محلی استان اردبیل، دانشجویان از برنامه گلبانگ سبلان استقبال می کنند. اما وضعیت رسانه های مکتوب، چون هفته نامه های چاپ شده در داخل استان، نشان می دهد که قریب به ۸۴ درصد دانشجویان از این رسانه ها استفاده نمی کنند یا در حد بسیار کم بهره می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.