مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان :

مقاله جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۰ در مطالعات ملی از صفحه ۵۳ تا ۷۱ منتشر شده است.
نام: جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش عالی
مقاله برنامه درسی پنهان
مقاله هویت ملی
مقاله دانشجویان
مقاله دانشگاه مازندران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مساله هویت ملی امروزه یکی از مسایل اساسی پیش روی جوامع به ویژه جوامع در حال توسعه به شمار می رود که نیازمند توجه بیشترمسولین و دست اندرکاران است و این مهم یکی از وظایف و کارکردهای تعلیم و تربیت به طور اعم و دانشگاه به طور اخص می باشد. از آنجایی که توجه به هویت ملی در برنامه های درسی آموزش عالی چندان مشهود به نظر نمی رسد این تحقیق بر آن بود تا تاثیر برنامه های درسی بر هویت ملی دانشجویان مورد بررسی قرار دهد. روش این تحقیق از نوع توصیفی ـ پیمایشی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش، دانشجویان دانشگاه مازندران می باشد. نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد که برنامه درسی پنهان دانشگاه نتوانسته هویت ملی دانشجویان را تقویت نماید. هم چنین نتایج تحقیق نشان می دهد که بین دانشکده های مختلف و جنسیت افراد اختلاف معناداری وجود ندارد؛ به عبارت دیگر جنسیت و رشته در تقویت یا تضعیف هویت ملی تاثیر معناداری ندارد و تاثیر اصلی در تقویت و تضعیف هویت ملی را جو دانشگاه برعهده دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.