مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر :

مقاله مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در روان شناسی کاربردی از صفحه ۴۰ تا ۵۱ منتشر شده است.
نام: مقایسه رابطه بین مولفه های ابراز گری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ابرازگری هیجانی
مقاله خودپنداره
مقاله دانشجویان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: پژوهش حاضر به منظور تعیین و مقایسه رابطه بین مولفه های ابرازگری هیجانی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر انجام شد.
روش: روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی است. نمونه پژوهش شامل ۲۱۴ نفر (۱۰۷ دانشجوی پسر و ۱۰۷ دانشجوی دختر) بود که به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. داده ها به کمک پرشسنامه های ابرازگری هیجانی (۱۹۹۰) و پرسشنامه خود پنداره بک (۱۹۹۰) گردآوری و با استفاده از آزمون های آماری همبستگی، آزمون t، تحلیل رگرسیون و تبدیل z فیشر تحلیل شد.
یافته ها: نتایج نشان داد که بین ابراز صمیمیت و خود پنداره در دانشجویان پسر و دختر رابطه مثبت وجود دارد. دانشجویان پسری که ابرازگری هیجانی مثبت بیشتری داشتند از خود پنداره مثبت، و دانشجویان دختری که ابرازگری هیجانی منفی بیشتری داشتند از خود پنداره منفی برخوردار بودند. بین نمره کلی ابرازگری هیجان و خود پنداره در دانشجویان پسر رابطه مثبت وجود داشت، اما در دانشجویان دختر بین این دو مولفه رابطه ای مشاهده نشد. همچنین، فقط همبستگی بین ابرازگری هیجانی منفی و خود پنداره در دانشجویان دختر و پسر با هم تفاوت معناداری داشت.
نتیجه گیری: مولفه های ابرازگری هیجانی پیش بینی کننده های خوبی برای خود پنداره دانشجویان هستند و کمک به دانشجویان برای شناسایی هیجان ها و ابراز صحیح آن ها می تواند تاثیر بسزایی در افزایش شناخت خود و شکل گیری خودپنداره در آن ها باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.