مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن :

مقاله نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در روان شناسی کاربردی از صفحه ۵۸ تا ۷۱ منتشر شده است.
نام: نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اختلال نوشتن
مقاله پردازشگر کلمه
مقاله راهبردهای خود پرسشی
مقاله مشکلات املا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: هدف پژوهش، تعیین اثربخشی پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانش آموزان ابتدایی دچار اختلال نوشتن بود.
روش: روش پژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر تهران بودند که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای ۲۰ دانش آموز دارای مشکلات املا، پس از اجرای آزمون های تشخیصی انتخاب و به طور تصادفی در یک گروه آزمایش و یک گروه گواه جایگزین شدند. پس از اجرای پیش آزمون ها، گروه آزمایش به مدت ۱۵ جلسه ۴۵ دقیقه ای تحت آموزش رایانه ای راهبردهای خود پرسشی قرار گرفت. اما گروه گواه آموزشی ندید. سپس پس آزمون نوشتن در گروه های مذکور اجرا شد، و پس از گذشت ۴ ماه از مدت آموزش، پس آزمون نوشتن (آزمون پیگیری) اجرا شد. داده ها با روش آماری تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر انجام شد.
یافته ها: یافته ها نشان داد که تفاوت بین میانگین نمره های املای گروه آزمایشی و گروه گواه تفاوت معنادار و خطاهای املای گروه آزمایشی نسبت به گروه گواه کاهش بیشتری یافته است.
نتیجه گیری: پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خود پرسشی می تواند به عنوان یک فن آموزشی موثر، در جهت بهبود املای دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال نوشتن به کار گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.