مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز :

مقاله زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۶ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۲۵ تا ۴۲ منتشر شده است.
نام: زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدیریت کیفیت جامع
مقاله مشتری
مقاله آموزش و پرورش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی تحلیلی آمادگی مدیران و دبیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز برای پذیرش تفکر مدیریت کیفیت فراگیر بود. بدین منظور مقیاسی از نوع لیکرت در شش مقوله (توجه به مشتری ـ تعهد مدیریت و رهبری ـ بهبود مداوم ـ مشارکت همگانی و تصمیم گیری ـ آموزش و رشد کارکنان ـ ارزشیابی) تهیه شد و اطلاعات لازم جمع آوری گردید. برای تعیین روایی مقیاس از نظر کارشناسان و برای تعیین پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و دبیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز می باشد. نمونه گیری به شکل طبقه ای – تصادفی انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که:
۱- نگرش تمامی افراد (مدیران و دبیران) نسبت به (T.Q.M) رضایت بخش بوده و به طور نسبی نگرش بالایی در پذیرش مدیریت کیفیت فراگیر وجود دارد.
۲- بیشترین انتخاب از نظر مدیران و دبیران به همه گروه ها (دانش آموزان، کارکنان و جامعه) اختصاص داشت.
۳- مدیران در مقایسه با دبیران نسبت به پذیرش (T.Q.M) نگرش بالاتری دارند.
۴- تفاوت معناداری میان زن و مرد، نسبت به پذیرش (T.Q.M) وجود ندارد.
۵- از میان اجزای شش گانه (T.Q.M) «توجه به مشتری» بیشترین و «ارزشیابی» کمترین میزان تاثیر در نگرش افراد نسبت به پذیرش (T.Q.M) را داشته است.
۶- بین نگرش مدیران و معلمان برحسب سوابق کاری نسبت به پذیرش مدیریت کیفیت فراگیر به ترتیب در سطح p<0.003 و p<0.04 تفاوت معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.