مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر :

مقاله تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش) از صفحه ۵۱ تا ۷۷ منتشر شده است.
نام: تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی نت های شاهین شهر
این مقاله دارای ۲۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اعتیاد به اینترنت
مقاله ارضا نیازها در اینترنت
مقاله جذابیت و تازگی اینترنت
مقاله کاربران
مقاله کافی نت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته به مطالعه اعتیاد اینترنتی و رابطه آن با جذابیت اینترنت و رفع نیازها از طریق این رسانه پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش تمامی کاربرانی بوده اند که در بهار سال ۱۳۸۸ در کافی نت های شاهین شهر اصفهان از اینترنت استفاده کرده اند و از میان آنها به روش نمونه گیری سهمیه ای و بر مبنای منطقه جغرافیایی و زمان مورد استفاده از اینترنت تعداد ۱۷۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. به منظور سنجش اعتیاد به اینترنت، از مقیاس اعتیاد به اینترنت یانگ و همچنین دو پرسشنامه محقق ساخته دیگر برای سنجش سازه های جذابیت اینترنت و استفاده از اینترنت برای رفع نیازها استفاده شد. یافته ها نشان داد که ۲۳ درصد افراد دارای اعتیاد شدید و ۲۷۱ درصد دارای اعتیاد متوسط به اینترنت هستند و همچنین ۷۰۶ درصد در گروه کاربران معمولی قرار دارند. نتایج بررسی مدل ساختاری تدوین شده نیز بیانگر آن بود که ارضای نیازها و جذابیت و تازگی محیط اینترنت دارای توان بالا و معناداری در تبیین اعتیاد به اینترنت هستند؛ هر چند جذابیت و تازگی محیط اینترنت از توان تبیین کنندگی بالاتری در مقایسه با ارضای نیاز برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.