مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران :

مقاله ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۸ در مدیریت اطلاعات سلامت از صفحه ۱۰۵ تا ۱۱۲ منتشر شده است.
نام: ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدیریت کیفیت جامع
مقاله تامین اجتماعی
مقاله بیمارستان ها

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: امروزه با وجود زیر سوال بودن اثر بخشی مدل های مختلف کیفیت، مساله کیفیت در سازمان های بهداشتی و درمانی بیش از هر زمان دیگر اهمیت یافته است. هدف از مطالعه حاضر ارزیابی عملکرد الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (استاندارد ۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی استان تهران بود.
روش بررسی: این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی مقطعی بوده، به شیوه کاربردی در سال ۱۳۸۵ اجرا شد. محیط پژوهش شامل بیمارستان های تامین اجتماعی البرز، شهدای پانزده خرداد، شهریار و میلاد بود. داده ها با برگزاری جلسات بارش افکار با مدیران و ناظران بهبود کیفیت و صاحبان فرایندها، گردآوری و نتایج با استفاده از نرم افزار Excel تحلیل شد.
یافته ها: پس از استقرار الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) میزان پیشرفت و بهبود فرایندها در زمینه منابع انسانی، رضایت مشتریان، عملیات اجرایی مهم (عملکرد خاص سازمان)، الزامات شرکت های طرف قرارداد، امور مالی و بازار به ترتیب ۲۴۶۱ درصد، ۴۱۶۰ درصد، ۹۱۵۷ درصد، ۳۱۵۰ درصد و ۸۲۴۵ درصد و میانگین درصد امتیازات چهار بیمارستان ۱۳۵۵ درصد بود.
نتیجه گیری: بیمارستان های مورد مطالعه با به کارگیری الگوی مدیریت فراگیر (۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO) به نتایج مثبتی در زمینه بهبود فرایندها دست یافته اند، اما موفقیت های کسب شده پایین تر از حد مطلوب خود می باشد و لازم است جهت کسب موفقیت بیشتر، سازمان ها بهبود مستمر فرایندها را در زمینه امور مالی و بازاریابی و ارتباط با شرکت های تامین کننده طرف قرارداد با جدیت دنبال نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.