مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان :

مقاله تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در تحقیقات فرهنگی ایران از صفحه ۱۳۱ تا ۱۵۶ منتشر شده است.
نام: تلویزیون و تاثیرات کاشتی آن بر هویت فرهنگی ایرانیان
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارتباطات
مقاله ایران
مقاله تاثیرسنجی
مقاله تحلیل محتوا
مقاله تلویزیون
مقاله فرهنگ
مقاله کاشت
مقاله هویت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مقاله به بیان تاثیرات تلویزیون در عرصه فرهنگ با تاکید بر مقوله های هویت قومی و ملی می پردازد. نتایج طرح شده که حاصل بخشی از یک پژوهش علمی در مرکز تحقیقات صدا و سیما است نشان می دهد از سویی در سه بخش برنامه های طنز، خبر و سریال در برخی مقوله های هویت پیام هایی به طور متوالی از تلویزیون ایران پخش شده و بینندگان در معرض این پیام ها قرار گرفته اند، و از سوی دیگر تماشای تلویزیون تاثیری بر هویت قومی افراد نداشته است. در رابطه با هویت ملی نیز نتایج رگرسیون چند متغیره ثابت می کند میزان تماشای تلویزیون پس از متغیرهای گستره شبکه ارتباطی و میزان اعتماد به نفس افراد وارد معادله شده و به عنوان سومین عامل تاثیر گذار شناخته شده است. در مجموع، به رغم اینکه تلویزیون ایران در مورد هرکدام از مقوله های مورد بررسی هویت، پیام هایی را تولید و پخش می کند، اما این پیام ها در کنار سایر عوامل تاثیرگذارند و تلویزیون پس از سایر متغیر های نظام اجتماعی، عامل موثری بر نگرش مخاطبان در مورد هویت بوده است. همچنین این بررسی نشان داد برخلاف نظریه کاشت گربنر، در ایران تلویزیون بر ذهن مخاطبان تاثیر کاشتی نداشته و مردم بیشتر تحت تاثیر سایر متغیرهای نظام اجتماعی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.