مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران :

مقاله تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۰ در مجله طب نظامی از صفحه ۷ تا ۱۰ منتشر شده است.
نام: تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به روش سخنرانی و بسته نرم افزار چند رسانه ای بر میزان دانش پایوران
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودامدادی
مقاله دگرامدادی
مقاله آموزش به شیوه سخنرانی
مقاله آموزش به شیوه چندرسانه ای
مقاله دانش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: با توجه به ضرورت آموزش خودامدادی و دگرامدادی، تمام پایوران نظام باید این دوره را بگذرانند و انجام این آموزش در نیروهای نظامی قدمت ده ساله دارد. این مطالعه به منظور بررسی تاثیر آموزش خودامدادی و دگرامدادی به دو روش سخنرانی و بسته های نرم افزار چندرسانه ای بر میزان دانش پایوران گردان های رزم منتخب نظامی شهر تهران انجام شد.
روش ها: در مطالعه ای نیمه تجربی در سال ۱۳۸۹، ۶۰ پایور واجد شرایط ورود به مطالعه از مجموع ۳۰۰ نفر پایور دو گردان رزم منتخب شهر تهران مورد بررسی قرار گرفتند. نمونه ها به صورت تصادفی به دو گروه ۳۰ نفره تقسیم شدند و با دو شیوه آموزش سخنرانی و بسته های نرم افزار چندرسانه ای تحت آموزش قرار گرفتند و از آزمون کتبی با سوالات استاندارد برای تعیین میزان دانش آنان استفاده شد. نتایج پس از جمع آوری با روش های آماری توصیفی و تحلیلی شامل آزمون T زوجی و T مستقل آزمون دقیق فیشر مقایسه شد و با نرم افزار SPSS 15 تحلیل شد.
یافته ها: میانگین نمرات سطح دانش در دو گروه قبل از مداخله با هم تفاوتی نداشت. بعد از مداخله، میانگین نمرات در گروه چند رسانه ای افزایش بیشتری داشت. میانگین نمره سطح دانش، بعد از مداخله نسبت به قبل از مداخله در هر دو گروه افزایش یافت که از نظر آماری معنی دار بود (p<0.001).
نتیجه گیری: در صورت مطلوب بودن شرایط از نظر زمان و مکان و وجود وسایل کمک آموزشی، آموزش با بسته های نرم افزاری چندرسانه ای نسبت به روش سخنرانی می تواند در افزایش سطح دانش پایوران موثرتر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.