مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم :

مقاله تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در فناوری آموزش (فناوری و آموزش) از صفحه ۳۵ تا ۳۹ منتشر شده است.
نام: تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم
این مقاله دارای ۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش به کمک کامپیوتر
مقاله تدریس علوم
مقاله پیشرفت تحصیلی
مقاله جنسیت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
چکیده: در این پژوهش، تاثیر روش آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز بررسی شده است. تعداد ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. این تعداد به ۴ کلاس ۵۰ نفری که ۲ کلاس جهت گروه کنترل و ۲ کلاس جهت گروه آزمایش با یک معلم یکسان در هر یک از مدارس انتخاب شده بودند. هدف، تاثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم می باشد که به روش آزمایشی انجام شده است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از میانگین نمرات، آزمون آماری تحلیل واریانس یکراهه و آزمون آماری تحلیل واریانس مشترک (همبستگی)، استفاده گردید. پس از اثرگذاری سه متغیر مشارکتی، پیشرفت تحصیلی در نیم فصل قبل، پیش آزمون و آزمون بهره هوشی در جامعه آماری، نتایج نشان داد که بین میزان پیشرفت تحصیلی در درس علوم میان گروه آزمایش و گروه کنترل تفاوت معناداری وجود دارد و میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی در گروه آزمایش به طور محسوسی از میانگین نمرات در گروه کنترل بالاتر بوده است. همچنین دراین آزمایش مشاهده گردید که در میان دو گروه دختران و پسران در کسب نمرات پیشرفت تحصیلی از طریق آموزش به کمک کامپیوتر تفاوتی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.