مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی :

مقاله حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در پژوهش در فناوری برق (الکترونیک و قدرت) از صفحه ۳۷ تا ۴۴ منتشر شده است.
نام: حذف بار بهینه در سیستم های تجدید ساختار یافته و بررسی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حذف بار
مقاله نقطه درونی
مقاله تابع هدف
مقاله سیستم های تجدید ساختار یافته

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
دراین مقاله ابتدا مقدمه ای در مورد بازار برق در سیستم های تجدید ساختار یافته و بارزدایی بهینه با روش نقطه درونی در اینگونه سیستم ها ارایه و در ادامه روش پیشگویی و تصحیح نقطه درونی بررسی قرار گرفته و با بررسی یک شبکه ۶ شینهIEEE ، پخش بار بهینه با استفاده از نرم افزار PSAT مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در ادامه با معرفی قراردادهای دوجانبه در سیستم های تجدید ساختار یافته، روش ارایه شده به منظور پیاده سازی حذف بار بهینه در شبکه ۳۰ شینه IEEE بکار گرفته می شود. در این راستا، عوامل موثر بر تغییرات الگوی حذف بار از قبیل تغییرات قیمت گذاری، پرشدگی خطوط (ناشی از حذف یک یا چند خط) و حداکثر حذف بار مجاز در هر شین به صورت کامل مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.