مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان :

مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در آموزش عالی ایران از صفحه ۱۲۸ تا ۱۴۹ منتشر شده است.
نام: بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودارزیابی شناختی
مقاله ارزشیابی
مقاله اعضای هیات علمی
مقاله دانشجویان
مقاله دانشگاه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ پرداخته است. این پژوهش از نوع توصیفی ـ همبستگی بوده و جامعه آماری آن کلیه اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه های صنعتی، اصفهان، علوم پزشکی، و هنر هستند. با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی، بین ۸۲ نفر به عنوان حجم نمونه، پرسشنامه خودگزارشیِ آگاهی فراشناختی چراو و دینینسون (۱۹۹۴) پخش شد. همچنین ۸۲۰ نفر از دانشجویان نسبت به تکمیل پرسشنامه ارزیابی عملکرد تدریس اعضای هیات علمی منتخب اقدام کردند. نتایج حاکی از همبستگی معنادار بین کیفیت خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی و کیفیت ارزشیابی آنها از دانشجویان است (P<0.01) نتایج همچنین نشان داد که تفاوت معناداری در بین دانشگاه های دولتی شهر اصفهان از نظر میزان برخورداری اعضای هیات علمی از خودارزیابی شناختی و کیفیت ارزشیابی از دانشجویان وجود دارد (P<0.01) نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون نیز نشان داد خودارزیابی شناختی اعضای هیات علمی می تواند ۰۰۱۳ واریانس کیفیت ارزشیابی از دانشجویان را تبیین کند (P<0.01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.