مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی :

مقاله بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در نیمه دوم ۱۳۸۹ در پژوهشنامه مدیریت اجرایی از صفحه ۱۰۹ تا ۱۳۴ منتشر شده است.
نام: بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عرق ملی
مقاله اثر کشور مبدا
مقاله ادراک از کیفیت کالا
مقاله قصد خرید

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاله حاضر بر آن است با بررسی نقش عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول، در عرصه بازاریابی و رفتار مصرف کننده، به فعالان بخش تولید و واردات یاری رساند. بر این اساس از طریق تدوین یک الگوی سببی در قالب مدل مسیر و با استفاده از روش تحقیق پیمایشی – تحلیلی به اجرای تحقیق پرداخته شد. تعداد ۳۱۰ نفر از مشتریان مبلمان مستقر در شهر مشهد نمونه مورد مطالعه را تشکیل داده است. به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرسش نامه استفاده شده و برای پردازش داده ها از نرم افزار SPSS برای شاخص های تمرکز و پراکندگی و LISREL برای تحلیل روابط مسیر استفاده به عمل آمده است. نتایج نشان داد که نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول مورد تایید واقع نشد؛ اما اثر عرق ملی و اداراک از کیفیت محصول بر قصد خرید به تفکیک تایید گردید. این یافته ها حاکی از آنند که ارتقای عرق ملی و کیفیت محصول تولید داخلی از نقشی تعیین کننده در مصرف کالاهای داخلی توسط خریداران برخوردار است و مانع از گرایش به مصرف کالاهای مشابه خارجی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.