مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی :

مقاله بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۸۹ در بیمارستان از صفحه ۷ تا ۱۸ منتشر شده است.
نام: بررسی مشکل ها و مسایل موجود بین سازمان های بیمه گر پایه و بیمارستان های دانشگاهی: مطالعه کیفی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بیمارستان های آموزشی
مقاله سازمان های بیمه گر پایه
مقاله ارتباط موثر
مقاله کسور
مقاله مطالعه کیفی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: این مطالعه با هدف تعیین انواع رابطه و مشکل های موجود بین بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران و سازمان های بیمه گر پایه و ارایه راه حل ها و پیشنهادهایی در این زمینه انجام شده است.
روش مطالعه: مطالعه از نوع کیفی است و در سال ۱۳۸۹ انجام شد. جامعه مورد پژوهش ۹ نفر از مسوولان درآمد و ۹ نفر از نمایندگان مقیم سازمان های بیمه گر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند که از آنها در خصوص انواع رابطه، مشکل و راه حل های موجود بین بیمارستان و سازمان های بیمه گر سوال هایی توسط مصاحبه نیمه ساختاریافته پرسیده شد. تحلیل داده ها به روش تحلیل چارچوبی داده های کیفی انجام شد.
یافته ها: شش موضوع ماهیت (نوع) ارتباط بین بیمه و بیمارستان، وظایف نظارتی بیمه ها در بیمارستان، عوامل زمینه ساز برای ایجاد کسور (تفاوت ریالی میان آنچه که درقبال ارایه خدمت بر اساس تعرفه های مصوب باید وصول شود و آنچه که در عمل وصول می شود که مبنای تعرفه، آخرین چاپ کتاب کالیفرنیا و تعرفه های ابلاغی سالانه می باشد.) راه حل های کسور، مشکل بیمارستان ها با سازمان های بیمه گر و همچنین مشکل های نمایندگان بیمه با بیمارستان ها، شناسایی شد.
نتیجه گیری: بیمارستان ها و سازمان های بیمه گر باید جهت حل مشکل هایشان سعی در برقراری ارتباطات موثر و کارآمد کنند که حاصل این ارتباط علاوه بر برطرف کردن مسایل و مشکل های خودشان، به بیماران نیز کمک موثری می کند، چراکه در ارتباط نامناسب بین بیمارستان و سازمان های بیمه گر بیشتر مشکل های آنها به بیمار تحمیل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.