مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران :

مقاله سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در رشد فناوری از صفحه ۱۱ تا ۱۸ منتشر شده است.
نام: سیاست گذاری برای مراکز تحقیق و توسعه بر اساس فرایند ایده تا بازار؛ مطالعه موردی صنعت نفت ایران
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیاست گذاری تحقیق و توسعه
مقاله انواع سازمان های تحقیق و توسعه
مقاله انواع ساختار های تحقیق و توسعه شرکتی
مقاله فرایند ایده تا بازار
مقاله تحقیق و توسعه در صنعت نفت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه تحقیق و توسعه به یکی از مهمترین ارکان شرکت های بزرگ تبدیل شده است. اما در خصوص ساختار و جایگاه تحقیق و توسعه در سازمان های بزرگ رویکردها و ساختارهای متنوع و متفاوتی وجود دارد. اغلب شرکت های بزرگ دارای سیستم تحقیق و توسعه درون سازمانی می باشند. بجزء سیستم های تحقیق و توسعه شرکتی، در بسیاری از کشورها سازمانهای تحقیق و توسعه مستقل نیز برای ارتقا توانمندیهای علمی و تکنولوژیکی ایجاد می گردد. هر یک از این دو نوع سازمان تحقیق و توسعه ماموریت خاصی دارند و سیاست گذاری تحقیق و توسعه در آنها نیازمند فرآیندی خاص می باشد. هدف این مقاله سیاست گذاری تحقیق و توسعه در سازمان های تحقیق و توسعه بر اساس فرآیند ایده تا بازار می باشد. بدین منظور ابتدا ارکان فرایند ایده تا بازار و پس از آن انواع سازمان های تحقیق و توسعه شامل شرکتی و غیر شرکتی تشریح می شود. سپس انواع ساختارهای تحقیق و توسعه در تحقیق و توسعه شرکتی (سازمان های بزرگ) تعریف و بر اساس ارکان فرآیند ایده تا بازار به تعریف سیاست هایی برای وظایف و ماهیت فعالیت های آنها و بخش های متمرکز و غیر متمرکز تحقیق و توسعه شرکتی (در ساختار های هیبریدی تحقیق و توسعه) پرداخته می شود. سپس مبانی مطرح شده برای صنعت نفت به عنوان بزرگترین صنعت کشور که دارای بخش های متعدد تحقیق و توسعه است به عنوان مطالعه موردی به اجرا در آمده و در نهایت پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت نفت ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.