مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول :

مقاله بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۲۷ تا ۴۸ منتشر شده است.
نام: بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی در بین پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش مولفه های سبک زندگی
مقاله رویکرد روان شناسی فردی
مقاله رضایت زناشویی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی بر رضایت زناشویی پرستاران متاهل زن بیمارستان دکتر گنجویان دزفول بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه پرستاران زن متاهل شاغل در بیمارستان گنجویان دزفول بود، که از این میان تعداد ۶۰ نفر به طور تصادفی ساده انتخاب و در دو گروه آزمایشی (n=30) و کنترل (n=30) گمارده شدند که گروه آزمایش طی ۸ جلسه ۱.۵ساعته آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی را دریافت کردند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ بود. برای اجرای این پژوهش از طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. در این پژوهش برای تحلیل داده ها از روش آماری تحلیل واریانس چند متغیری استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که آموزش مولفه های سبک زندگی مبتنی بر رویکرد روان شناسی فردی باعث افزایش رضایت زناشویی کلی و همچنین مولفه های آن شامل رضایت، مسایل شخصیتی، ارتباط زناشویی، مهارت حل تعارض، مدیریت مالی، فعالیت های مربوط به اوقات فراغت، روابط جنسی، فرزندان و فرزندپروری، خانواده و دوستان و جهت گیری مذهبی می شود که که این یافته ها در سطح P<0.05 معنی دار بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.