مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز :

مقاله رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۷ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۱۰۸ تا ۱۲۲ منتشر شده است.
نام: رابطه راهبردهای فراشناختی،خوداثر بخشی وشیوه های فرزند پروری با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های اهواز
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خود ناتوان سازی تحصیلی
مقاله راهبردهای فراشناختی
مقاله خود اثربخشی
مقاله شیوه های فرزند پروری والدین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش رابطه بین راهبردهای فراشناختی، خود اثر بخشی و شیوه های فرزند پروری والدین با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستان های اهواز مورد بررسی قرار گرفت. آزمودنی ها شامل ۳۲۵ دانش آموز پسر بودند که به صورت خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. در این پژوهش از ابزار اندازه گیری: پرسشنامه حالت فراشناختی، پرسشنامه خود اثر بخشی، پرسشنامه شیوه های فرزند پروری وینترباتوم و مجموعه مقیاس های الگوهای یادگیری سازگار استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چند گانه، استفاده گردید. نتایج این پژوهش نشان داد که: بین راهبردهای فراشناختی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان رابطه منفی معنی دار مشاهده می شود. بین خود اثر بخشی و خودناتوان سازی تحصیلی رابطه منفی معنی دار مشاهده می شود. بین شیوه های فرزند پروری والدین در سه سطح (استقلال آموزی، تسلط آموزی و مراقبت آموزی) با خود ناتوان سازی تحصیلی رابطه مثبت معنی دار وجود دارد. همچنین متغیرهای راهبردهای فراشناختی و سن اعمال شیوه های فرزند پروری استقلال آموزی والدین بهترین پیش بینی کننده برای خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.