مقاله تبیین مفهوم مکان در الگوی بازارهای سنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مفهوم مکان در الگوی بازارهای سنتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مفهوم مکان در الگوی بازارهای سنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مفهوم مکان در الگوی بازارهای سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مفهوم مکان در الگوی بازارهای سنتی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با مطرح شدن مفهوم خلق مکان برای مردم در طراحی شهری در چند دهه ی گذشته طراحان شهری بسیاریکوشیدن تا شاخص های مطلوب کیفی در مکان های شهری موفق را معرفی کنند. بازارها ی سنتی از مفاهیممهم شهری می باشند که ساختار و پیکره ی شهر بر آن ها استوار شده است. بازارهای سنتی، علاوه بر تأمیننیازهای اقتصادی روابط عمیق اجتماعی را هدایت می کنند و از توانایی گسترش مرزهای فرهنگی را نیزبرخوردار هستند. در ای مقاله به تبیین مفهوم مکان در بازارهای سنتی پرداخته می شود. برای این کار لازماست ابتدا مفهوم مکان و جنبه های مختلف آن مشخص می گردد؛ همچنین رویکرد این مقاله به بازار نیزتعریف شود. ابتدا رویکردهای مکانی مختلف و ابعاد آن مشخص می گردد، سپس به مفهوم الگو و الگویبازارهای سنتی می پردازیم. در نهایت هم با توجه به اهداف و معیارهای معماری بازارهای سنتی، به تبیین مدلمکان در بازارهای سنتی می پردازیم. نتایج حاصل از این مقاله، بیان می دارد که مکان در بازار دارای سه مؤلفهی البد، معنی و فعالیت می باشد که از به وسیله ی فضا و رویداد های حاصل در آن ، ساختار بازار سنتی شکل می گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.