مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در طول سال های اخیر مطالعات مربوط به کیفیت خدمات علاقه بسیاری را در بین محققان بازاریابی خدمات به خود جلب کرده است که ازقدمتی ۲۰ ساله برخوردار است (بحرینی و همکاران، ۱۳۸۸ ). همان طور که می دانیم کیفیت خدمات برتر یک سازمان را قادر می سازد تا خودرا از دیگر رقبا متمایز سازد و در مقایسه با آن ها یک سری مزایای رقابتی به دست آورد. هم چنین کیفیت در آموزش عالی و نظام دانشگاهیهم از جهات مختلف مورد توجه قرار گرفته است. بحث کیفیت در آموزش عالی، همانند بسیاری از مسائل تعلیم و تربیت، بحثی گسترده استو اختلاف نظرهایی درباره ی آن وجود دارد برخی از صاحب نظران کیفیت هر نظام آموزشی را مترادف با توانایی به دست آوردن نتایج مطلوبمی دانند و برخی دیگر کیفیت نظام آموزشی را مترادف با کارآیی آن می دانند و کیفیت را سبب افزایش بهره وری می دانند به هر حال،هنگامی که صحبت از کیفیت دانشگاه به میان می آید، ارزشیابی عملکردهای نظام آموزشی مطرح می شود (پازارگادی ۱۹۹۸ ) (رحمانی، فتحی، ۱۳۸۷).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.