مقاله اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان شعب بانک ملی با استفاده ازتحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شعب درجه سه بانک ملی شهر اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان شعب بانک ملی با استفاده ازتحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شعب درجه سه بانک ملی شهر اهواز) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان شعب بانک ملی با استفاده ازتحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شعب درجه سه بانک ملی شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان شعب بانک ملی با استفاده ازتحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شعب درجه سه بانک ملی شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان شعب بانک ملی با استفاده ازتحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی: شعب درجه سه بانک ملی شهر اهواز) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با توجه به اینکه تأمین رضایت مشتریان و نگهداری آنها برای بانک ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و مشتری، هدف نهایی خدمات بانکی می باشد. لذا رعایت و عدم رضایت وی در طراحی این نظام حائز اهمیت فراوانی است با توجه به این مهم، هدف از انجام این تحقیق، شناسایی و اولویت بندی عوامل جلب رضایت مشتریان در شعب درجه سه بانک ملی است. در این راستا، مدل اولیه تحقیق پس از بررسی ادبیات مربوط بر اساس تحقیق دینسر و هشیوگلو( ۲۰۱۳ )، تدوین شد. سپس، این پیش مدل در اختیار ۳۰ نفر ازخبرگان جامع آماری که به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند، قرار گرفت و پس از اعمال اصلاحات مبتنی بر اجماع نظر خبرگان، مؤلفه ها و شاخص های مدل پژوهش تعیین گردید. سپس با استفاده از روشFuzzy AHPمعیارها وزن دهی و رتبه بندی شد. نتایج حاصل ازتحلیل به روشAHPفازی با کاربرد نرم افزار سوپردیسیژن، نشان می دهد عامل زمانبندی و عملکرد نسبت به سایر معیارهای اصلی جلب رضایت مشتریان در شعب درجه سه بانک ملی، اهمیت و وزن بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.