مقاله بررسی رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی با خودکارآمدیدانش آموزان با استفاده از روش تحقیق توصیفی – همبستگی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق شامل کلیهدانش آموزان دوم متوسطه شهر ارومیه در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ که تعداد آنان ۸۴۸۰ نفر بود حجم نمونه آن با استفاده از جدول مورگان ۳۶۸ نفر محاسبه و از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبتی برای انتخابنمونه استفاده گردید. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه ی خودکارآمدی عمومی شرر و روش تدریس یادگیری مشارکتی و سرمایه اجتماعی استفاده شد. داده ها بوسیله نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شدند. و نتایج حاصل از آزمونهای آماری نشان داد که: بین روش تدریس یادگیری مشارکتی معلمان با سرمایه اجتماعی و ابعاد آن (اعتماد اجتماعی، مشارکت گروهی، روابط در شبکههای اجتماعی) در دانش آموزان رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد. بین روش تدریس یادگیری مشارکتیمعلمان با خودکارآمدی در دانش آموزان رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد. بین خودکارآمدی با اعتماداجتماعی، مشارکت گروهی و روابط در شبکه های اجتماعی در دانش آموزان رابطه مستقیم و معنی داریوجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.