مقاله بررسی اثرات زیست محیطی مهمترین آلاینده های خروجی از اگزوز دو نوع خودرو پراید و پژو با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات زیست محیطی مهمترین آلاینده های خروجی از اگزوز دو نوع خودرو پراید و پژو با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات زیست محیطی مهمترین آلاینده های خروجی از اگزوز دو نوع خودرو پراید و پژو با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات زیست محیطی مهمترین آلاینده های خروجی از اگزوز دو نوع خودرو پراید و پژو با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات زیست محیطی مهمترین آلاینده های خروجی از اگزوز دو نوع خودرو پراید و پژو با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
آلودگی محیط زیست از جمله پیامدهای ناخواسته تکنولوژی است. براساس مطالعات انجام شده سهم خودروها در انتشار آلاینده ها در حدود است و این سهم نیز عمدتاً ناشی از سوخت های فسیلی است. هدف از مطالعه حاضر پی بردن به میزان این آلاینده ها به عنوان آلاینده های اصلی ناشی از وسایط نقلیه موتوری و همچنین مقایسه سیستم سوخت رسانی متفاوت در خودروها بوده است. بنابراین در این مطالعه، مقایسه ای از میزان خروج آلاینده های مهم که برای آن در انگلستان مقرارت وضع شده است در دو نوع خودرو شامل خودرو پراید با دو نوع سیستم سوخت رسانی متفاوت شامل کاربراتوری و انژکتوری و همچنین خودرو پژو GLX با سیستم سوخت رسانی انژکتوری انجام شده است. برای این منظور ۹۰ خودرو پس از معاینه اولیه انتخاب شده و آلاینده های خروجی آنها در شرائط مختلف دمای محیط و موتور مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج حاصل از این بررسی بیانگر آن است که آلاینده های خروجی هیدروکربن ها HC ، منواکسیدکربن CO ناشی از موتورهای انژکتوری کمتر از موتورهای کاربراتوری بوده است. لازم به ذکر است که میزان آلاینده های مذکور در موتورهای کاربراتوری بسیار بالاتر از حد مجاز تعیین شده توسط سازمان محیط زیست در سال ۱۳۸۹ می باشد. همچنین میزان CO2 در موتورهای کاربراتوری کمتر بوده ، به طوری که می توان اختلاف معنی داری را در میزانCO2 خروجی دید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.