مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف کاغذی شهر تربت جام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف کاغذی شهر تربت جام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف کاغذی شهر تربت جام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف کاغذی شهر تربت جام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان ظروف یکبارمصرف کاغذی شهر تربت جام :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
به کار گیری رویکرد بازاریابی سبز امری حیاتی است. بازاریابی سبز هنوز راهی طولانی برای حرکت، هم در تحقیقات و هم در عمل دارد. بنابراین انجام پژوهشی در این زمینه ضروری به نظر می رسد. لذا این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف کاغذی انجام گرفته است. یکی از مسائل مهم در بررسی و شناخت رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری خرید می باشد. با توجه به مطالب فوق در این مطالعه تاثیر هرکدام از عناصر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر روش ، پیمایشی و از نظر نوع ، توصیفی و از حیث هدف کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش تمامی مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف کاغذی در شهرستان تربت جام می باشد. روش نمونه گیری پژوهش به صورت تصادفی خوشه ای مبتنی بر مناطق جغرافیایی است. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه ی محقق ساخته، به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است. در پایان با تایید فرضیه های پژوهش مشخص شد هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان تاثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.