مقاله بررسی تاثیر عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای دوره های آموزش کارآفرینی در دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای دوره های آموزش کارآفرینی در دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای دوره های آموزش کارآفرینی در دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای دوره های آموزش کارآفرینی در دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای دوره های آموزش کارآفرینی در دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب وکار از عناوین واحد درسی اجباری در مراکز آموزش علمی وکاربردی می باشد. هدف از این پژوهش تبیین نقش عوامل شناختی و انگیزشی بر پیامدهای آموزشی دوره های کارآفرینی مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد است. پژوهش ازنظرهدف،کاربردی و از نظر روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل ۱۷۵ نفر از دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای مشهد بوده که در طی سال های۹۲-۹۳ واحد درسی مبانی کارآفرینی را گذرانده بودند. نمونهگیری به روش تصادفی و برای محاسبه حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده گردید. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از مدل معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزییPLS-SEM استفاده شد. در بخش مدل اندازه گیری ویژگی های فنی پرسشنامه شامل پایایی، روایی همگرا بررسی گردید و در بخش ساختاری، ضرایب ساختاری مدل، برای بررسی فرضیه های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. یافته ها نشان دادند که بین کلیه متغیرهای تحقیق و انتقال آموزش روابط مثبت معناداری وجود دارد و دو متغیر نیاز به شناخت و خودکارآمدی پس آموزشی بیشترین نقش را بر پیامدهای آموزشی دوره های کارآفرینی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.