مقاله بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
نظام اصلی انتقال آموزش پایه در خارج از خانواده آموزش ابتدایی است. از طرفی یکی از معضلات نظامهایآموزشی جهان عدم همخوانی بین کیفیت وکمیت خدمات آموزشی می باشد. از این رو پژوهش حاضر با هدفبررسی کیفیت خدمات آموزشی از نظر اولیای مدارس در نظام دوره ای دوره ی ابتدایی در شهر زاهدان بااستفاده از مدل سروکوال و با روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه ی مورد مطالعه تمام اولیای مدارسابتدایی شهر زاهدان که به صورت دوره ای اداره می شوند می باشند. از این تعداد، با کمک روش نمونه گیریخوشه ای تصادفی و جدول مورگان ۲۹۷ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ی استاندارد مدل کیفیت خدمات سروکوال بوده که پایایی آن با کمک آلفای کرونباخ انتظارات ۰/۷۵۲ و ادارکات ۰/۷۳۰ برآورد شده و روایی آن به کمک صاحب نظران و مدیران عالی آموزش و پرورش استان سنجیده و نتایج به کمک نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که از ۵ فرضیه ی مورد بررسی فقط فرضیه ی پنجم «رضایتمندی در بعد همدلی اولیای مدارس» مورد تأیید قرارگرفت و وجود شکاف بین انتظارات و ادراکات دیگر ابعاد کیفیت خدمات آموزشی حکایت از عدم رضایتاولیای مدارس دارد. پیشنهاد می گردد برای کاهش شکاف بین ادراکات و انتظارات جامعه هدف، به نیازهایمادی ، منزلت اجتماعی ، آموزشی و مشاوره ای اولیای مدارس، مقاوم سازی و زیبا سازی فضاهای آموزشی وتجهیز مدارس با امکانات متناسب با نظام دوره ای توجه بیشتری بشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.