مقاله بررسی ارتباط واحد بازاریابی و واحد فروشدر ایجاد ارزش برتر برای مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط واحد بازاریابی و واحد فروشدر ایجاد ارزش برتر برای مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط واحد بازاریابی و واحد فروشدر ایجاد ارزش برتر برای مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط واحد بازاریابی و واحد فروشدر ایجاد ارزش برتر برای مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط واحد بازاریابی و واحد فروشدر ایجاد ارزش برتر برای مشتری :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی ارتباط واحدهای بازاریابی و فروش در ایجاد ارزش برتر برای مشتری می باشد. در این پژوهش جهت آزمون پیوندهای علی بین متغیرها در مدل مفهومی از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه شامل فروشگاههای رفاه ،اتکا ،فرهنگیان و مهرافلاک ( ۲۰۹ نفر) در استان لرستان بوده که برای سنجش وضعیت موجود از پرسشنامه تریلو و همکاران ( ۲۰۰۹ ) استفاده گردید که میزان آلفای کرونباخ برای تمام متغیر هابالاتر از ۰/۷ است که نشان از اعتبار کافی پرسشنامه دارد . برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از مدلیابی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل استفاده شده است و نتایج بدست آمده با استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی مناسب نشان می دهد که متغیر های (همکاری ، وضوح نقش و تاثیرات متقابل ) بعنوان متغیر هایی که ارتباط بازاریابی و فروش را میسنجند بر ایجاد ارزش برتر برای مشتری تاثیر دارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.