مقاله بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی خدمات بیمه با رویکرد نوین :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است یک شرکت برای آن که موفق باشد باید اهداف خود را برروی ارزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند بنابراین بازاریابی ازاین منظر یک ابزار مدیریت است بازاریابی امیزه ای ازمحصولات نوآورانه ارزیابی آرا حضوربروشوری حضوراینترنتی داشتن مجلات مخصوص مشتریان داشتن برنامه های خبری و قیمت های منطقی است برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهداف محصولات نگرش ها و کنشهای همه بخشهای شرکت درهماهنگی بایکدیگر باشند تازه وقتی همه اینها فراهم بود مدام باید درصحنه حضورداشت شرایط مدام درحال تغییر است و نمی توان صرفا به اشتهار شرکت تکیه کرد آنچه بسیارمهم است مفاهیم جامع اما این مفاهیم چیست ؟ شرکت ها به مفاهیم و استراتژیهایی نیاز دارند که نقاط تمایز آنها با دیگران را نشان دهد وقتی شرکتی حضورخودرا دربازار برپایه یک مفهوم ارتباطی همگرا همگرا بنا کند خودش را دررقابت ها بیمه کرده است و مفهوم ارتباطی همگرا هم چیزی نیست جز داشتن یک استراتژی که تمام اهداف محصولات نگرش ها و کنشهای شرکت را همسو ساخته و درجهت ارزوهای مشتری به کارگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.