مقاله بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه امنیت و عدم اعتماد مهمترین و اصلی ترین نگرانی مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی میباشد.اعتماد، لازمه بازاریابی خدماتی برای حفظ روابط بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمت است. زیرامشتریان اغلب قبل از تجربه واقعی خدمت، مجبور به اخذ تصمیم برای خرید هستند. مدیران موفق بهایننتیجه رسیده اند که وفادار ساختن مشتریان و نگاه داشتنآنها در سبد مشتریانشان تنها در پرتو جلباعتماد آنها به سازمان میسر خواهد بود. بنابراین، تغییر جهت بازاریابیو تکیه بر مشتری گرایی، کهمبتنی بر اعتماد باشد، برایشرکتها یک الزام است تا یک فرصت اختیاری.اعتماد یک پدیده چند بعدیاست که به درک خاصی از ریسک مرتبط بوده و وابسته به زمینه های فردی می باشد . به علاوه ایجاداعتماد یک فرآیند پویاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.