مقاله ارزیابی تحلیلی اثر وزن محورهای وسایل نقلیه مختلف بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تحلیلی اثر وزن محورهای وسایل نقلیه مختلف بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تحلیلی اثر وزن محورهای وسایل نقلیه مختلف بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تحلیلی اثر وزن محورهای وسایل نقلیه مختلف بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تحلیلی اثر وزن محورهای وسایل نقلیه مختلف بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدود :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
خرابی، یکفاکتور مهم در طراحی روسازی میباشد که عدم شناختکافی از عوامل ایجاد آن میتواند به گسترش خرابیها، شکست و حتی اضمحلال کامل روسازی منجربشود. یکی از عوامل مؤثر در خرابیهای روسازی آسفالتی وزن محورهای وسایل نقلیه میباشد. در این مقاله اثروزن محورهای مختلفوسایل نقلیه موجود در ایران بر روی خرابیهای روسازی آسفالتی با استفاده از نرم افزار آباکوس BAQUS بررسی شده است. در این مقاله ابتدا ساختار روسازی مورد نظر، با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود آباکوس مدل و عکسالعمل بحرانی سازه روسازی محاسبه شده است. در ادامه با استفاده از عکسالعملهای محاسبه شده و مدلهایخرابی (توابع انتقال )، تعداد تکرار بارگذاری که منجر به خرابی- های مختلفمیشود تعیین گردید و بر اساسآن نسبتخرابی محاسبه شده است. دراین مدلسازی رفتار مصالح آسفالتی بصورتویسکوالاستیک و رفتار دیگر لایهها بصورت الاستیکخطی و سرعت بارگذاری یکسان فرض شده است. از تحلیل نتایج بدست آمده برای نسبت خرابی انواع محورها نتیجه میشود که محور تاندم با چرخ تکدر هر سمتبیشترین سهم را در خرابی خستگی در جادههای کشور دارد و خرابی آن ۳ برابر محور استاندارد است. این محور مربوط به کامیون سه محور با وزن محور عقب ۲۰ تن است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.