مقاله بررسی بهره وری نیروی انسانی مدارس مطالعه موردی: دبیران تربیت بدنی شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بهره وری نیروی انسانی مدارس مطالعه موردی: دبیران تربیت بدنی شهر کرمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بهره وری نیروی انسانی مدارس مطالعه موردی: دبیران تربیت بدنی شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بهره وری نیروی انسانی مدارس مطالعه موردی: دبیران تربیت بدنی شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بهره وری نیروی انسانی مدارس مطالعه موردی: دبیران تربیت بدنی شهر کرمان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی، از نقش و جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است. نقطه آغازین تحلی لهای جامعه شناسی آموزش و پرورش، بررسی نظام اجتماعی مدرسه متاثر ازنظریات پارسونز است. مدل کارکردهای چهارگانه نظام اجتماعی پارسونز، زمینه مناسب (از نظر جامعه شناسی)، برای تحلیل بهره وری نیروی انسانی مدارس و همچنین معلمان تربیت بدنی مدارس را فراهم می نماید. مصادیق مولفه های چهارگانه ی پارسونزی برای بهره وری نیروی انسانی در آموزش و پرورش، شامل نوآوری، تعهد سازمانی، رضایت شغلی و سلامت سازمانی می باشند. روش تحقیق از نوع پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. داده ها از بین معلمان تربیت بدنی مدارس شهر کرمان گردآوری شده است. روش های آماری پژوهش شامل روش های توصیفی (شاخص های آمار توصیفی)، و تحلیل های استباطی (آزمون تی، آزمون دوجمله ای، تحلیل واریانس یک طرفه) است. در راستای مدل نظری پارسونزی، بهره وری معلمان تربیت بدنی شهر کرمان به ترتیب مربوط به مولفه های تعهدسازمانی، نوآوری و رضایت شغلی بوده و بهره وری معلمان تربیت بدنی در زمینه سلامت سازمانی در کمترین میزان قرار گرفته است. اگر چه تفاوتی در میزان میانگین بهره وری معلمان تربیت بدنی زن و مرد به نفع معلمان زن مشاهده می شود اما این تفاوت معنی دار نیست. همچنین تفاوت معنی داری در مولفه های پارسونزی بین معلمان زن و مرد نیز مشاهده نشد. یافته ها این تحقیق همچنین نشان داد که مولفه های جمعهای جمعیت شناختی چون سن، میزان تحصیلات و سابقه کار در میزان بهره وری معلمان تربیت بدنی تاثیر گذار نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.