مقاله تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیر الگوی سنجش (تکوینی – تراکمی) بر پیشرفت آمادگی جسمانی دانشآموزان دوره ی دوم ابتدایی بود. جامعه مورد مطالعه این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره ی ابتدایی شهرملایر که نمونه مورد مطالعه با استفاده از روش تصادفی مرحله ای – خوشه ای انتخاب شد. روش پژوهشمورد استفاده شبه آزمایشی است، که با استفاده از طرح دو گروهی (آزمایشی و کنترل) با پیش آزمون وپس آزمون انجام و داده های پژوهش با استفاده از آزمون آنکوا با =۰/۰۵ تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین نمرات دو گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون با حذف اثر پیش آزمون تفاوت معنی داری وجوددارد. در این ارتباط عملکرد گروه آزمایش در متغییر پرش، دراز و نشست، بارفیکس، دوی ۲۷۶ متر و دوی ۹*۴ متر، تفاوت معنی داری با گروه کنترل داشت. نتایج پژوهش نشان داد که الگوی سنجش تکوینی در مقایسه به سنجش تراکمی، تاثیر بیشتری در افزایش میزان آمادگی جسمانی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.