مقاله تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند و در این میان نقشواهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حمایت کننده بر هیچ کس پوشیده نیست.از سوی دیگر افزایش رقابتهادر بازار صنعت بیمه ،اکثر مدیران این صنعت رابه فکر چاره اندیشی برای حضور ماندگار در عرصه کسب وکار انداختهاست .بنابراین آنها ناگزیرند راههایی که کسب رضایت ووفاداری مشتریان رادر پی دارد بیابند وآنها را عملی کنند. همزمانبا ورود فناوری های جدید در نقاط مختلف دنیا کاربردهای مناسب برای امور بیمه شکل گرفت و تمام کشورها سعیکردند تمام فعالیتهای بازاریابی خود از جمله بحث بیمه را گسترش دهند.در کشورهای واردکننده فناوری بدلیل عدمجذب مناسب و پدید آمدن برداشت های غلط احتمال کاربرد نامناسب در مورد استفاده از فناوری بیشتر است.این مسئلهدر مورد بازاریابی الکترونیکی بیمه در ایران در حال شکل گیری است.هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی الکترونیک و نقش آن در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای در استانکرمانشاه در سال ۱۳۹۳ ؛ مطالعه موردی: بیمه سینا می باشد. با توجه به جامعه آماری بیش از ۲۰۰۰۰ نفری براساسجدول مورگان تعداد ۳۸۴ پرسشنامه براساس تعداد بیمه شدگان در شهر های مختلف استان توزیع و نتایج براساسآزمون های توصیفی و استنباطی مورد آزمون قرار گرفت. نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان داد انجام درستبازاریابی الکترونیک سبب بهتر شدن و توسعه بیمه و فرهنگ آن می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.