مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و قابلیت نوآوری با میانجیگری متغیر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت های بیمه خصوصی استان زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و قابلیت نوآوری با میانجیگری متغیر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت های بیمه خصوصی استان زنجان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و قابلیت نوآوری با میانجیگری متغیر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت های بیمه خصوصی استان زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و قابلیت نوآوری با میانجیگری متغیر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت های بیمه خصوصی استان زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و قابلیت نوآوری با میانجیگری متغیر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت های بیمه خصوصی استان زنجان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز ، به ویژه در صنعت بیمه و با عنایت به این موضوع که مشتریان یکی از منایع با ارزش دانش هستند بررسی روش های کسب و استفاده دانش مشتریان در دنیای کسب و کار کنونی امری لازم به نظر می رسد. لذا به این موضوع نیز می توان اشاره کرد که عملکرد خوب در مدیریت دانش مشتری موجب بالا رفتن ظرفیت های نوآوری در سازمان ها خواهد شد که این امر مستلزم یادگیری در سازمان است.در این تحقیق تلاش شده است تا با ارائه مدلی نقش مدیریت دانش مشتری را در بالا بردن قابلیت نوآوری نشان داده شود. برای این منظور داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری شد و به وسیله معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل مورد تحلیل قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.