مقاله بررسی تاثیر ویژگی های سیستم بر پذیرش موبایل بانک ازدیدگاه مشتریان مورد مطالعه شعب مشهد بانک ملی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ویژگی های سیستم بر پذیرش موبایل بانک ازدیدگاه مشتریان مورد مطالعه شعب مشهد بانک ملی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ویژگی های سیستم بر پذیرش موبایل بانک ازدیدگاه مشتریان مورد مطالعه شعب مشهد بانک ملی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ویژگی های سیستم بر پذیرش موبایل بانک ازدیدگاه مشتریان مورد مطالعه شعب مشهد بانک ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ویژگی های سیستم بر پذیرش موبایل بانک ازدیدگاه مشتریان مورد مطالعه شعب مشهد بانک ملی ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحقیق حاضر از دیدگاه مشتریان بانک ملی در شهر مشهد و با هدف بررسی تاثیر ویژگ ی های سیستم بر پذیرش بانکداری الکترونیکی، صورت گرفته است. این تحقیق بر پایه تئوری نوآوری راجرز و بسط و توسعه آن و با بهره گیری از مدل پذیرش تکنولوژی دیویس انجام، و به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال است، که آیا ویژگی های سیستم، بر پذیرش موبایل بانک تاثیری دارد. روش تحقیق مورد استفاده برحسب هدف، کاربردی و از نظرجمع آوری اطلاعات، از نوع توصیفی به روش پیمایشی-تحلیلی می باشد. روش گردآوری اطلاعات، میدانی با پرسشنامه استاندارد بوده که روایی پرسشنامه در این تحقیق، با بهره گیری از نظرات اساتید راهنما، مشاور و کارشناسان بانک مورد بررسی قرار گرفته و برای بدست آوردن پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است، که در نتیجه پایایی پرسشنامه نیز مورد تایید قرار گرفته است. در تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار spss و با بکارگیری روش های آماری همچون تحلیل رگرسیون خطی و رگرسیون چندگانه و ضریب همبستگی استفاده شده است. نتایج نشان داد که هر دو مولفه ویژگی سیستم شامل سود مندانه بودن و لذت بخشانه بودن موبایل بانک به ترتیب تاثیر مثبت بر متغیر پذیرش دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.