مقاله بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
درک انگیزه هایی که محرک انتخاب مصرف کننده است، یکی از چالش های عمده در مطالعات مصرف کننده و بازاریابی است. احساسات می تواند نقشی برجسته در تجربه محصول داشته باشد و اخیرا به اهمیت بهینه سازی محصول از هر دو دیدگاه عاطفی و حسی تاکید شده است. بازاریابی حسی که در حوزه ارتباطات بازاریابی مورد توجه است پاسخی به نیاز بازاریاب ها برای بر قراری ارتباطی دو طرفه، هماهنگ با زندگی عادی مخاطب است تا با بهره گیری از حواس پنج گانه مشتری، به نحوی مثبت، به ماندگاری نام تجاری(برند) در حافظه وی منجر شود . هدف این پژوهش، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش و اهمیت محیط فیزیکی و غذا و تاثیر آن بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران است. این پژوهش از نظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما با در کنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهند، پژوهشی عمدتاً توصیفی را انجام دادیم. پس از بررسی پژوهشهای انجام شده داخل و خارج از کشور، متغیرهای هر یک از این پژوهش ها تعیین شد. در این پژوهش به بررسی تجربیات حسی در خصوص نقش ویژگی های حسی در بازار مواد غذایی می پردازیم و نقش ویژگی های محیطی (رنگ، نور ، موسیقی، چیدمان) و ویژگی های مواد غذایی(نام ، بو، طعم، تازگی) در تجربه حسی مشتری و فروش رستوران را مورد بررسی قرار میدهیم. در نهایت با مطالعه پیشینه پژوهش های صورت گرفته مدل مفهومی پژوهش را برای بررسی نحوه ارتباط متغیرها ارائه می دهیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.