مقاله بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی از مؤثرترین راهکارهای تشویق وعلاقهمندسازی قشرهای مختلف جامعه به استفاده بیشتر از خدمات حمل و نقل عمومی ارتقا سطح جذابیت برای شهروندان و استفادهکنندگان میباشد. در همین راستا رضایتمندی مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده از معیارهای تعیین کننده موفقیت سیستم حمل و نقل عمومی، افزایش وفاداری و استفاده مجدد از سیستم توسط شهروندان میباشد. پژوهش حاضر به بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات (دسترسی آسان به خدمات، ملموسات، تضمین خدمات، رفتاری و صرفه اقتصادی) بر وفاداری و استفاده مجدد شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی میپردازد. این پژوهش از نوع کاربردی با ماهیت پیمایشی میباشد. همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارsmart pls به منظور تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که ابعاد مختلف کیفیت خدمات بر وفاداری و استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مؤثر میباشد و بیشترین تأثیر را دو بعد ملموسات و دسترسی آسان با ضرایب مسیری به ترتیب برابر با ۰,۴۴۴ و ۰,۲۶۶ دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.