مقاله بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بسته بندی محصولات ابزاری است که امروزه به عنوان ابزاری موثر و قدرتمند در دست تولید کنندگان صنایع مختلف قراردارد و در این بین تولید کنندگانی پیروز هستند که محصولات خود را مطابق سلیقه و نیاز مصرف کنندگان ویا حتی بیشتر از آنچه آنها انتظار دارند عرضه کنند. این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی صورت گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده از نظر هدف،از نوع کاربردی و ازنظرروش تحقیق، توصیفی پیمایشی،و از نظر نوک داده کمی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه خریداران مرغ دردومنطقه شهرستان گرگان از فروشگاه های عرضه مرغ می باشد. تحقیق با نمونه ای متشکل از ۰۱۴ نفر از مشتریان است و با استفاده از روشنمونه گیری تصادفی ساده مورد سنجش قرار گرفت. اطلاعات لازم برای تحقیق حاضر که با استفاده از پرسشنامه ای با پایایی ۰/۸۱ مورد آزمون قرار گرفته بود ، جمع آوری شد. این اطلاعات در محیط نرم افزاری SPSS & AMOS با اعمال آزمون های مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تأییدی با توجه به فرضیات تحقیق ، تجزیه و تحلیل گردید و از آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی پرسشنامه،استفاده شده استنتایج حاصل از تحلیل عاملی تأییدی نشان دهنده آن بود که کلیه سوالات پرسشنامه شاخصهای مناسبی برای سنجش متغیرهای مربوطه می باشند. و با توجه به نتایج بدست آمده می توان بیان نمود که بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.