مقاله شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه ی فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی ساختاری در صنعت بانکداری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه ی فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی ساختاری در صنعت بانکداری ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه ی فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی ساختاری در صنعت بانکداری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه ی فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی ساختاری در صنعت بانکداری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی تعاملات بین اجزای سرمایه ی فکری با استفاده از تکنیک مدل یابی ساختاری در صنعت بانکداری ایران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
سرمایه فکری عمدتا تحت عنوان دارایی نامشهود تعریف می گردد. امروزه از سرمای هفکری به منظور خلق و افزایش ارزش سازمانی و ایجاد مزیت رقابتی پایدار استفاده م یشود و موفقیت یک سازمان به توانایی آن در مدیریت این منبع کمیاب بستگی دارد. اجزای سرمایه فکری در صورت داشتن تعامل با یکدیگر منجر به ایجاد ارزش خواهند گردید. هدف از انجام این تحقیق بررسی و ضعیت سه عنصر سرمایه فکری(یعنی سرمایه انسانی، سرمای هساختاری، سرمای همشتری) و تعاملات بین آنها در صنعت بانکداری ایران (بانک ملی شعب ارزی –ریالی استان آذربایجان شرقی) است. این تحقیق از طریق یک پرسشنامه روان سنجی معتبری که نسخه اصلی آن در کانادا تهیه و اجرا گردیده انجام شد. وبه منظور اکتشاف ساز هها و بسط گوی هها، از روش تحلیل مؤلف ههای اصلی و روابط خطی ساختاری(لیزرل) استفاده گردید. مدل حاصله از این تحقیق بیانگر وجود یک رابطه معناداری بین اجزای سرمایه فکری می باشد. طبق یافت ههای این تحقیق، در صنعت بانک داری ایران(بانک ملی شعب ارزی –ریالی استان آذربایجان شرقی) سرمایه انسانی بر سرمای همشتری و سرمای هساختاری تاثیر مثبت داشته واز طرف دیگر سرمایه مشتری نیز باعث تقویت و رشد سرمایه ساختاری می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.