مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیل گری متغیرهای جمعیت شناختی در بازار مشترکین تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیل گری متغیرهای جمعیت شناختی در بازار مشترکین تلفن همراه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیل گری متغیرهای جمعیت شناختی در بازار مشترکین تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیل گری متغیرهای جمعیت شناختی در بازار مشترکین تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیل گری متغیرهای جمعیت شناختی در بازار مشترکین تلفن همراه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه بازاریابان در جستجوی راه ها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن مشتریان، وفاداری برای خود ایجاد نمایند. چراکه این امر باعث کاهش هزینه های بازاریابی و عملیاتی و افزایش سودآوری شرکت خواهد شد. هدف تحقیق حاضر بررسی اثر متغیرهای رضایت مشتری، کیفیت خدمات ادراک شده، ارزش ادراک شده، هزینه تغییر ادراک شده، اعتماد، و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار مشترکین تلفن همراه است. پژوهش حاضر با توجه به نتایج، کاربردی، از نظر زمان، مقطعی (حال نگر) و از نظر هدف و ماهیت در دسته ی تحقیقات توصیفی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه ی مشترکین تلفن همراه در شهرستان ماهشهر می باشند که تعداد ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها در تحقیق حاضر، پرسشنامه ای ۳۱ سوالی بود که برای تجزیه و تحلیل داده ها، از تکنیک معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات ادراک شده، هزینه تغییر ادراک شده و اعتماد بر وفاداری مشتریان نسبت به اپراتور تلفن همراه، تاثیر مثبت و معناداری دارند. اما در خصوص تاثیر دو متغیر تصویر شرکت و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان نسبت به اپراتور تلفن همراه، تاثیر معناداری شناخته نشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.