مقاله نقش بازاریابی در توسعه گردشگری روستایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی در توسعه گردشگری روستایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی در توسعه گردشگری روستایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی در توسعه گردشگری روستایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی در توسعه گردشگری روستایی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
علی رغم اینکه ایران از ظرفیت های شناخته شده و ناشناخته فراوانی در عرصه گردشگری ملی و بین المللی برخوردار است، اما توجه جدی به این صنعت نشده و بخصوص در امر بازاریابی نه تنها سرمایه گذاری کافی انجام نگرفته، بلکه سیاستهای روشنی نیز تدوین و اتخاذ نگردیده است. با توجه به اهمیت بازاریابی گردشگری می توان گفت یکی از راههای اساسی برای توسعه کشور میتواند سرمایه گذاری و تدوین سیاست های روشن در امر بازاریابی باشد. از جمله عواملی که میتواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بکارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی است. با برنامه ریزی و اجرای دقیق مدیریت بازاریابی می توان تا حدود زیادی درآمد ارزی گردشگری را افزایش، درآمدهای خارجی را متنوع و کشور را از آسیب پذیری ناشی از نوسانات قیمت نفت حفظ کرد. همچنین توجه به نگرش بازاریابی می تواند راه حلی برای افزایش جذب گردشگران باشد. با شناخت پتانسیلهای طبیعی، چشم اندازهای اکولوژیکی، منابع محیطی سودآور، جاذبه های فرهنگی و طبیعی و فقط آثار با ارزش محیطی می تواند از جنبه های اقتصادی تاثیر زیادی داشته و موجب اشتغال و کسب درآمد در سطح کشور گردد. یکی از این ظرفیت های مهم صنعت گردشگری، گردشگری روستایی می باشد که می تواند بهترین روش برای پویایی صنعت گردشگری در ایران می باشد. گردشگری روستایی عبارت است از فعالیت ها و گونه های مختلف گردشگری در محیط های مختلف روستایی و پیرامون آنها که در بردارنده ارزش ها و آثار متفاوتی برای محیط زیست روستا (طبیعی و انسانی) است. هدف از تحقیق حاضر، شناخت و بررسی تاثیر بازاریابی بر صنعت گردشگری روستایی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.