مقاله بررسی سواد خواندن زبان فارسی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دردرسزبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سواد خواندن زبان فارسی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دردرسزبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سواد خواندن زبان فارسی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دردرسزبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سواد خواندن زبان فارسی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دردرسزبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سواد خواندن زبان فارسی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دردرسزبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطهی سواد خواندن با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی دانش آموزان سال سوم متوسطه اول شهر مرودشت بود، که به روش توصیفی – همبستگی انجام شد. نمونه آماری در این پژوهش شامل دانش آموزان پسر و دختر پایهی سوم متوسطه اول به تعداد ۳۲۰ نفر بود که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه سواد خواندن (پرلز( ۲۰۱۱ ))، پرسشنامه خلاقیت (تورنس( ۱۹۹۸ )) و معدل نیمسال دوم (به عنوان شاخص پیشرفت تحصیلی) استفاده شد. پایایی ابزارها، از طریق محاسبه آلفای کرونباخ، به ترتیب، ۰/۹۶و۰/۸۴ محاسبه گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند گانه به شیوه همزمان و گام به گام استفاده گردید. نتایج به دست آمده حاکی از آن بود که سواد خواندن زبان فارسی و مولفه های آن با خلاقیتو پیشرفت تحصیلی رابطه مستقیم و معنی دار دارند. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون همزمان نشان داد سواد خواندن ب هطورمعنی داری قادر به پیش بینی خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است و نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نیز حاکی از آن بود که مولفهی رفتار و نگرش خواندن از مولفههای سواد خواندن قوی ترین پیشبین، برای خلاقیت( ۳۸ %) و پیشرفت تحصیلی( ۵۹ %)دانش آموزان بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.