مقاله بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
امروزه رسانههای اجتماعی میتوانند به میزان زیادی در تحقق اهداف سازمانی سهیم باشند و از سازمانها در خلق ارزش در بسیاری از فعالیتها مانند بازاریابی، خدمات، مدیریت منابع انسانی و مدیریت روابط مشتری پشتیبانی کنند. شرکتها نیز قادر خواهند با کمترین هزینه دادهها را از رسانههای اجتماعی أخذ کنند. هدف این پژوهش بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه شرکت ایرانسل در سه سایت شبکه اجتماعی کلوب، اینستاگرام و لینکداین است. بنابراین از روش تحلیل محتوای مقولهای بهره گرفته شد. محتوا به دستههای تشکر و قدردانی، شکایات، پوشش شبکه نسل سوم و چهارم، هزینه برقراری تماس و اینترنت، پاسخ به سوالات، سرعت اینترنت و فرصتهای شغلی طبقهبندی شد. همچنین تعداد طرفداران، تعداد لایک، تعداد نظرات، تعداد پستها نیز بررسی شدند. در نهایت سایتهای ذکر شده براساس دستههای تعیین شده مورد مقایسه قرار گرفتند و تفاوتها و شباهتها آشکار گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.