مقاله بررسی تاثیر روش های مختلف دستیابی به اطلاعات بر میزان آگاهی مصرف کننده از فرآورده های گیاهان دارویی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر روش های مختلف دستیابی به اطلاعات بر میزان آگاهی مصرف کننده از فرآورده های گیاهان دارویی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر روش های مختلف دستیابی به اطلاعات بر میزان آگاهی مصرف کننده از فرآورده های گیاهان دارویی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر روش های مختلف دستیابی به اطلاعات بر میزان آگاهی مصرف کننده از فرآورده های گیاهان دارویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر روش های مختلف دستیابی به اطلاعات بر میزان آگاهی مصرف کننده از فرآورده های گیاهان دارویی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
تنوع آب و هوایی و شرایط اکولوژیک متفاوت باعث گردیده که کشور ایران یکی از بزرگترین گنجینههای گیاهان دارویی دنیا را دارا باشد. در این زمینه تحقیقات بازاریابی مناسب میتواند زمینه لازم برای افزایش ارزش افزوده و تولید بیشتر این فرآوردهها را میسر نماید. از این رو، در مطالعه حاضر به بررسی تاثیر روش های مختلف کسب آگاهی در زمینه فرآورده های گیاهان دارویی بر مصرف افراد مورد مطالعه قرار گرفته است. داده های مورد نیاز این بررسی از طریق تکمیل پرسشنامه از ۳۸۴ نفر در شهر مشهد با از استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده در سال ۱۳۳۳ جمع آوری شده است. جهت دستیابی به هدف مطالعه، از الگوی لاجیت ساده استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان دادند که ابزارهایی چون تبلیغات رسانه ای، تجویز پزشک و فروشندگان گیاهان دارویی، تجارب خانوادگی و همین طور کتاب بر افزایش آگاهی در زمینه فرآورده های گیاهان دارویی اثر مثبت و معنادار دارد. همین طور تاثیر اطلاعات حاصل از اینترنت و دارو خانه ها نیز مثبت بوده ولی معنادار نمی باشد و در نهایت تاثیر بروشورها و دوستان و آشنایان بر افزایش آگاهی نیز منفی و بی معناست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.