مقاله مدیریت ارتباط با مشتری همراه و نقش آن در مدیریت زنجیره تامین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری همراه و نقش آن در مدیریت زنجیره تامین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری همراه و نقش آن در مدیریت زنجیره تامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری همراه و نقش آن در مدیریت زنجیره تامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری همراه و نقش آن در مدیریت زنجیره تامین :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در عصر اطلاعات، سازمانها برای بقای خود در عرصهی رقابت، راهی بس دشوار را در پیش روی خود میبینند. امروزه هیچ شرکت تجاری و کسب وکاری نمیتواند سودآوری خود را تضمین کند، مگر اینکه از روشهای علمی برای کسب مزیت رقابتی بهره جوید. مدیریت زنجیرهی تأمین، با بهره گیری از روشهای علمی، میتواند به شرکتها در کاهش هزینهی تمام شدهی محصولات و خدمات و نیز زمان تحویل آنها به مشتریان، کمک کند. هر شرکتی که بتواند محصولات و خدمات خود را با ترکیب بهینه ای از سه عامل قیمت ، کیفیت و زمان تحویل ، به مشتریان تحویل دهد، میتواند در دنیای رقابتی امروز پایدار بماند و روابط بلند مدت خود را با مشتریان خود از یک سو و تأمین کنندگانش از سوی دیگر، حفظ کند. حفظ این روابط امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژیک مستلزم روی آوردن مدیران سازمانی به استفاده از فناوری ها بخصوص فناوری های همراه سیار،موبایلی میباشد.در این راستا در مقاله حاضر ضمن ارائه تعاریف و مفاهیم اولیه مدیریت زنجیره تامین SCM و مدیریت ارتباط با مشتری CRM به تبیین ارتباط میان این دو پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.