مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
الزام بانکها به جلب رضایت مشتریان استفاده کننده ازخدمات بانکداری الکترونیک امری حیاتی و اجتناب ناپذیر است چرا که دربانکداری الکترونیک مشتریان بانک با امکان بهره برداریهای بهینه ازخدمات بانکداری الکترونیکی درکمترین زمان ممکن امکان مقایسه بانکهای متفاوت بایکدیگر ودرنتیجه امکان تغییر بانک عامل خود را دارند هدف این پژوهش بررسی رابطه بین خدمات الکترونیک بانک کشاورزی و وفاداری مشتریان به برند به منظور دستیابی به بازاریابی حرفه ای می باشد بدین منظور ازبین ۱۰۰۰نفر ازمشتریان استفاده کننده ازخدمات بانکدار یالکترونیک تعداد ۲۸۷ نفر به عنوان حجم نمونه تعیین گردید همچنین ازنرم افزار spss درجهت تجزیه و تحلیل اماری داده ها بهره گرفته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.