مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی :

تعداد صفحات:۴۵
چکیده:
تحقیق حاضر به مطالعه برریس رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع دردفاتر خدمات ارتباطی روستایی استان مرکزی می پردازد ازمجموع روستاهای دارای دفاتر خدمات ارتباط روستایی استان مرکزی تعداد ۳۳۳ نفر مشتری به عنوان نمونه انتخاب گردید روش تحقیق پژوهش حاضر ازنوع توصیفی بوده و درردیف مطالعات توصیفی همبستگی می باشد ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه و نمونه گیری ازنوع غیرتصادفی دردسترس وبرای تعیین حجم نمونه ازفرمولکوکران و جهت بررسی نرمال بودن داده ها ازازمون کولموگروف ـ اسمیرنوف و ازازمون همبستگی جهت بررسی فرضیه ها استفاده شده است براساس ازمون کولموگروف اسمیرنف تمامی متغیرهای پژوهش کوچکتر از۰۰۵ بودند درنتیجه متغیرهای مورد بررسی دارای توزیع غیرنرمال و برای بررسی فرضیه ها ازازمون همبستگی ناپارامتری اسپیرمن استفاده شد برای ارزیابی پایایی ازضریب الفای کرونباخ برای محاسبه آن ازنرم افزار SPSS22استفاده گردید میزان ضریب الفای کرونباخ درتمامی متغیرهای این پژوهش بزرگتر از۰۷ مشاهده شد که این نشان دهنده اعتبار بالای پرسشنامه بوده است ازنتایج این پژوهش حاصل شد که بین کیفیت خدمات و کسب وکارمعاملات مالی وجهه تصویرذهنی دفاتر مکان دفاتر خدمات ارتباطی مشتری مداری وفناوری اطلاعات همبستگی معناداری وجود دارد درنتیجه رابطه مثبت و معناداری بین کیفیت خدمات و جذب منابع وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.