مقاله ارائه استراتژی های نوین مدیریت مصرف بار در جهت سودآوری شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه استراتژی های نوین مدیریت مصرف بار در جهت سودآوری شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه استراتژی های نوین مدیریت مصرف بار در جهت سودآوری شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه استراتژی های نوین مدیریت مصرف بار در جهت سودآوری شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه استراتژی های نوین مدیریت مصرف بار در جهت سودآوری شرکت های توزیع به عنوان یک بنگاه اقتصادی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پایین آوردن پیک بار و جنبه ملی اقتصادی آن در عدم نیاز به سرمایه گذاریهای کلان در تولید نیروگاه به منظورتأمین انرژی در ساعات محدود اوج بار ضرورت مدیریت مصرف در صنعت توزیع برق را توجیه می کند. اما از آنجاکه ظاهراً این امر با اهداف درآمدزایی شرکت های توزیع در تضاد می باشد، تمایل این شرکت ها به سمت اجراییشدن برنامه های مدیریت مصرف بار نمی باشد. در این مقاله با در نظر گرفتن شرکت های توزیع به عنوان بنگاههای اقتصادی، استرتژی های مدیریت مصرف بار پیشنهاد می شود که سودآوری اقتصادی را به دنبال اجراییکردن برنامه های مدیریت مصرف در داخل شرکت های توزیع به همراه می آورد. در اجرای این راهکارها ابتدا بهپیش بینی نرخ خرید انرژی و پیش بینی بار در دوره اجرای مدیریت مصرف پرداخته می شود. پس از آن زمانهایهای پیک نرخ و پیک مصرف به دست می آید و از روی هم پوشانی آنها مناسب ترین زمان برای حداقل سازیتابع هزینه شرکت توزیع حاصل می شود و به این ترتیب با اجرایی کردن مدیریت مصرف در این ساعات، شرکتتوزیع منتفع می گردد. بنابراین در ضمن اجرای طرح های مدیریت مصرف ، هدف شرکت توزیع نیز ارضاء خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.