مقاله بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
از زمان ایجاد انقلاب صنعتی تا کنون، به تدریج نگرانی های زیست محیطی در همه اقشار و جوامع گسترش زیادی پیدا کرده است. انواع آلودگی هایی که منابع زیست محیطی و حیات گیاهان، حیوانات و بشر را به خطر انداخته است، در مباحث مربوط به این زمینه قرار می گیرد. یکی از مهمترین عوامل این خطرات، شرکت ها و تولیدات و همچنین روش های تولیدی آنها است. انواع محصولاتی که تناسب چندانی با محیط زیست ندارند و روش هایی که به این محیط آسیب وارد می کنند، از نظر مصرف کنندگان و دوست داران محیط زیست مورد توجه قرار گرفته است. این امر باعث توجه شدید شرکت ها به مفهوم بازاریابی سبز شده است. از طرفی، از آنجا که تصویر شرکت در ذهن مشتری یکی از مزیت های رقابتی برای شرکت است، شرکت ها به ایجاد تصویر مثبت از خود در ذهن ذی نفعان خود می پردازند. بازاریابی سبز، امروزه یکی از مهمترین متغیرهای ایجاد تصویر از شرکت در ذهن مصرف کنندگانی است که دوست دار محیط زیست هستند و باعث می شود که شرکت از سهم بازار بیشتری برخوردار شده و در مقایسه با رقبا، رقابت پذیری بیشتری داشته باشد. هدف این پژوهش، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش و اهمیت بازاریابی سبز و تاثیر آن بر تصویر شرکت در اذهان ذی نفعان است. این پژوهش از نظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما با در کنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهند، پژوهشی عمدتاً توصیفی را انجام دادیم. مقاله حاضر به چگونگی ایجاد تصویر ذهنی مثبت از شرکت در اذهان ذی نفعان در نتیجه ی اجرای استراتژیک بازاریابی سبز می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.